Betöltés...

Program


Barabás József- A trolibusz története

Barabás József- A trolibusz története

Busz, de nincs kipufogója – nem kell neki, mert árammal megy, az energiát felsővezetékről szedi. Ez a
trolibusz, aminek fejlesztése a gépesített városi közlekedés hőskorában már megkezdődött.
 több

Aktuális előadások



Magyarország sem maradt le a bevezetésével, 1904-től már volt kísérleti járat, majd a fővárosban
1934-től rendszeres járat is. Egy időben a világon nagyon elterjedt közlekedési eszköz volt, de az idők
során sok városban felhagytak vele - Magyarországon azonban továbbra is közlekedhetünk ezekkel a
környezetbarát járművekkel. Az előadás a trolibuszközlekedés magyarországi történetét tekinti át a
kezdetektől napjainkig.

Az előadóról:

Barabás József, 34 éves, környezetvédelmi szakember. Történelmi témájú szakdolgozatát a budapesti trolibuszközlekedés történetéből írta. Pályáját trolibuszvezetőként kezdte, a járműtípus iránti lelkesedése és érdeklődése azóta is megmaradt. Előadását így a tudományos és a gyakorlatias megközelítés is egyaránt jellemzi.

Ajánló


Vujity Tvrtko új estje rengeteg kalanddal, hatalmas optimizmussal és motivációval, valamint a legyőzhetetlenség erejével. Egy világgá ment riporter elképesztő élete…

Az alábbi területekre érvényes a belépőkártya: Szálkahalmi tanösvény, Hortobágy‐halastavi tanösvény, Górési tanösvény és Fekete‐rét tanösvény, A Hortobágyi Halgazdaság Zrt. kezelésében…

Az autók sokkal többet jelentenek, mint egy közlekedési eszköz. Jelkép, státuszszimbólum, vagy épp a személyiségünk meghosszabbítása?

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!