Kup bilet
Dohnányi-bérlet 5. hangverseny
Nyilvános opera-lemezfelvét
Az előadás hossza 3 óra szünet nélkül
Magyar nyelven; Magyar és angol felirattal.
Műsor:
Liszt-Farkas: Funérailles / Respighi: Feste Romane
Műsor:
Liszt-Farkas: Funérailles / Respighi: Feste Romane
Műsor:
G. Puccini: Krizantémok SC 65
J. Haydn: Esz-dúr vonósnégyes Op. 33 No. 2
W. A. Mozart: Á-dúr klarinétötös KV 581
színházterem
időtartam: 90 perc
korosztály: 14+
English-friendly
A Ferencsik bérlet hangversenyei a 2025/2026-os évadban is elsősorban a bécsi klasszikusok kedvelői számára kínálnak élményekben gazdag órákat. Joseph Haydntól meghallgathatjuk a 87., A-dúr szimfóniát, a C-dúr notturnót, az „Óra”-szimfóniát és a G-dúr hegedűversenyt.
Közreműködik:
Jure Pukl - tenorszaxofon, elektronika
John Escreet - zongora
Joe Sanders - basszus
Christian Lillinger - dob
Győri Filharmonikus Zenekar
Műsor:
Bartók B.: Zene húros hangszerekre, ütőkre és cselesztára, BB 114 (27’)
***
A. Dvořák: VII. (d-moll) szimfónia, op. 70, B.141 (35’)
Vezényel: Rajna Martin
Barokk Bérlet
ÉLŐ BAROKK - a Hírös Agóra koncertsorozata a Kecskeméti Szimfonikus Zenekarral
Helyszín: Evangélikus Templom
Győri Filharmonikus Zenekar
Műsor:
Bartók B.: Zene húros hangszerekre, ütőkre és cselesztára, BB 114 27’
***
A. Dvořák: VII. (d-moll) szimfónia, op. 70, B.141 35’
Vezényel: Rajna Martin
Vajon milyen muzsika kísérte a svéd királyi udvar életét XI. Károly uralkodása idején a 17. században? Az Ensemble Correspondances, Franciaország egyik legelismertebb régizenei együttese most először hozza el Budapestre a skandináv barokk ritkán hallott kincseit.
Pasticcio két felvonásban, olasz nyelven, magyar és angol felirattal
A Kossuth-díjas Vujicsics együttes alapítótagja, a hetvenéves Borbély Mihály pályafutása során mindig azon dolgozott, hogy bemutassa a hangfolyamok útját azok forrása és deltavidéke között.
Győri Filharmonikus Zenekar
Műsor:
Bartók B.: Zene húros hangszerekre, ütőkre és cselesztára, BB 114 (27’)
***
A. Dvořák: VII. (d-moll) szimfónia, op. 70, B.141 (35’)
Vezényel: Rajna Martin
A hetvenes évek végén lelkesedésre adott okot, hogy egy új – ízig-vérig magyar – műfaj jelent meg a mozikban: az eastern (Talpuk alatt fütyül a szél, Rosszemberek). Rendezőjük, Szomjas György azonban a kritikai siker ellenére 1981-es filmjében egészen más irányba indult el.
Leonardo da Vinci a világ legismertebb művésze. E film fókuszában, amely halálának 500. évfordulója alkalmából készült, páratlan festményei és rajzai állnak.
A népszerűbb és legközismertebb részletek Puccini és Verdi operáiból.
Hősiesség. Végzet. Megdicsőülés.
Győri Filharmonikus Zenekar
Műsor:
R. Strauss: A rózsalovag-szvit, op. 59, TrV 227d 22’
K. Puts: Marimba concerto 22’
***
N. Rimsky-Korsakov: Seherezádé, op. 35 42’
Közreműködik: Elman Mecid - marimba
Vezényel: Michael Maciaszczyk
Szutrély Katalin – szoprán
Berecz Mihály – fortepiano
A holdnaptár szerint 2026. február 17-én köszönt be a ló éve, aminek alkalmából a Müpa is újra otthont ad a nagy kínai újévi hangversenynek.
Van, hogy csak pislákol, van, hogy nem is értjük, hogy lehet ennyire erős. Van, hogy kialszik, s nem tudjuk meglehet-e gyújtani újra és ha igen, mégis hogyan.
Mindennek az eredője, a belső indíttatás, mely döntéseinket határozza meg, úton a cél felé.🛣️
A Bratislava Hot Serenaders Orchestra visszarepíti a közönséget a 20-as évek forró jazz ritmusainak és a 30-as évek édes tánczenéjének élénk korszakába. Koncertjeiket magas zenei minőség, felhőtlen jókedv, és a nézőket is magával ragadó pozitív energia fémjelzi. Játékuk olyan zenekarok hangzását, stílusát és hangulatát idézi meg, mint Paul Whiteman, Jean Goldkette és Duke Ellington. Repertoárukon megtalálható a két világháború közötti korszak cseh, szlovák és más európai országok jazzslágerei is.
Van, hogy csak pislákol, van, hogy nem is értjük, hogy lehet ennyire erős. Van, hogy kialszik, s nem tudjuk meglehet-e gyújtani újra és ha igen, mégis hogyan.
Mindennek az eredője, a belső indíttatás, mely döntéseinket határozza meg, úton a cél felé.🛣️
Rameau és kortársai operáinak felvétele után Vashegyi György ezúttal az Armide-ot, XIV. Lajos udvari zeneszerzőjének remekművét vezényli. Lully utolsó lírai tragédiáját 1686-ban mutatták be és 1766-ig játszották a párizsi Operában, mielőtt Gluck azonos librettóra komponált Armide-ja háttérbe szorította volna.
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.